فیلتر روغن

قیمت: تماس بگیرید

اهمیت استفاده از فیلتر روغن کمپرسور زمانی مشخص می شود که با مشکلات عدم استفاده از فیلتر روغن کمپرسور اسکرو آشنا شویم. همان طور که می دانید در کمپرسور اسکرو روغنی، تمامی قطعات در روغن غوطه ور هستند و روانکاری بلبرینگ، شفت و چرخ دنده ها توسط روغن صورت می گیرد. حال اگر از فیلتر روغن کمپرسور استفاده نکنیم یا از فیلتر نامرغوب استفاده کنیم به طوریکه باعث ورود ذرات ناخالص و مضر به بلبرینگ و چرخ دنده ها باشد در این صورت، این ذرات به شدت به این قطعات آسیب وارد می کنند.

آسیب وارد شده توسط ذرات باعث فرسایش و خوردگی بلبرینگ و چرخ دنده ها می شود. این آسیب تا اتصال الکتریکی در واحد هواساز ادامه دارد. اما این تمام ماجرا نیست زیرا آسیب دیدن بلبرینگ ها باعث قفل شدن روتورهای دروون ایرند می شود و کیفیت عملکرد کمپسور به شدت افت پیدا می کند تا جایی که دیگر توان کار کردن نداشته باشد و از کار بیافتد.

فیلتر روغن کمپرسور اسکرو بر اساس شرکت هایی همچون فیلتر روغن مان آلمان، فیلتر روغن سوتراس ایتالیا، فیلتر روغن ساکورا و فیلتر روغن شور اندونزی تقسیم و...می شود. البته فیلتر شرکت هایی که نام برده شد، در بازار ایران بیشتر موجود می باشد.

اطلاعاتی موجود نیست

نظری ثبت نشده است

نظری بنویسید

امتیاز شما : انتخاب کنید